Україна, Хмельницький
29000, Проскурівська 74а,. каб. 415
(0800)50-44-30
(0382)70-39-59
info@gtu.net.ua
noc@gtu.net.ua

Датацентр 

Дата-центр (від англ. data center), або центр (зберігання та) обробки даних (ЦОД/ЦХОД) – це спеціалізована будівля для розміщення (хостингу) серверного та комунікаційного обладнання та підключення абонентів до каналів мережі Інтернет.

Дата-центр виконує функції обробки, зберігання та розповсюдження інформації, як правило, на користь корпоративних клієнтів — він орієнтований на вирішення бізнес-завдань шляхом надання інформаційних послуг. Консолідація обчислювальних ресурсів та засобів зберігання даних у ЦОД дозволяє скоротити сукупну вартість володіння IT-інфраструктурою за рахунок можливості ефективного використання технічних засобів, наприклад, перерозподілу навантажень, а також рахунок скорочення витрат на адміністрування.

Дата-центри зазвичай розташовані в межах або в безпосередній близькості від вузла зв’язку або точки присутності одного або декількох операторів зв’язку. Якість та пропускна спроможність каналів впливають на рівень послуг, що надаються, оскільки основним критерієм оцінки якості роботи будь-якого дата-центру є час доступності сервера (аптайм).

Дата-центр забезпечує:

99,98% часу безперебійної роботи Дата-центру;
Цілодобову кваліфіковану технічну підтримку;
Високошвидкісні канали зв’язку;
Необхідні кліматичні умови;
Розподілені відмовостійкі рішення завдяки можливості дублювання серверів на двох незалежних технічних майданчиках.

 

У дата-центрі використовується ряд систем, які забезпечують якісний контроль:

Система електроживлення;

Є кілька незалежних введень електроживлення.

Канал зв’язку та мережеве обладнання;

Для зв’язку з Інтернетом використовують волоконно-оптичні лінії зв’язку.

Система кондиціонування;

Мікроклімат забезпечується за допомогою прецизійних промислових кондиціонерів. Кондиціонери оснащені фільтрами очищення повітря.

Система пожежної безпеки;

Дата-центр обладнаний пожежною сигналізацією та автоматичною системою газового пожежогасіння, нешкідливою для електронного обладнання, на відміну водяних або порошкових систем. Як додаткове страхування технічні майданчики укомплектовані ручними вуглекислотними вогнегасниками, а також нешкідливими для обладнання.

Обов’язкова система відеоспостереження;

Здатна повністю задовольнити потреби як зображення, його запису та надійності. У системі використовуються камери лідера та визнаного експерта в галузі мережевого відео компанії Axis, які дозволяють використовувати такі функції, як виявлення руху, масштабування зображення (zoom) у високій роздільній здатності. З відеокамер ведеться постійний запис та збереження до архіву даних.

Система контролю та управління доступом;

Дозволяє у будь-який час забезпечити контроль за ситуацією, порядок, безпеку персоналу та відвідувачів Дата-центру, збереження матеріальних цінностей та інформації. Є цілодобова охорона. Доступ до приміщень контролюється за допомогою безконтактних карток доступу.

Система моніторингу.

Усі інфраструктурне та абонентське обладнання Дата-центру підключено до системи моніторингу. Моніторинг здійснюється за допомогою найпопулярніших протоколів, таких як ICMP, HTTP, SMTP та інших.

 

Для всіх категорій споживачів пропонуються додаткові послуги:

Застосування індивідуальних налаштувань на апаратному мережевому екрані;
Надається у користування сервер на будь-якому з тарифних планів на вибір;
Хостинг серверів;

Виділений сервер (апаратний хостинг, соlocation, колокейшн, колокація, dedicated server) – це послуги з розміщення серверів та обладнання, підключення його до мережі безперебійного електроживлення та до мережі Інтернет. Абонент розміщує на сервері web-сайти, пошту, будь-які інші сервіси та інформацію.

Дата-центр надає послугу розміщення сервера або обладнання (апаратний хостинг, колокейшн, колокація, англ. colocation) – розміщення сервера, що належить Абоненту на технічному майданчику Дата-центру. Під час розміщення сервера чи обладнання Абонент залишається власником сервера чи обладнання, про що складається відповідний документ.

Дата-центр надає послугу віртуального виділеного сервера (VDS, VPS) – надання Абоненту віртуального виділеного сервера певної конфігурації на власному сервері Дата-центру. Співробітники Дата-центру не мають доступу до програмного забезпечення та інформації, що зберігається на сервері.

Додаткові послуги

При користуванні послугою хостингу серверів Абоненту надається можливість безкоштовно використовувати додаткові послуги:

Можливість віддаленого доступу до системної консолі через IP-KVM;
Дистанційне перезавантаження сервера за листом або дзвінком;
Статистика та графіки спожитого трафіку та облік витрачених коштів;
Моніторинг сервера та окремих сервісів та оповіщення Абонента за телефоном та електронною поштою;
Надання місця на спеціальному сервері для резервного зберігання даних;
Синхронізація системного часу на сервері за точними годинами (NTP);
Надання до 4-х ip-адрес;
Можливість тимчасового зупинення надання та оплати послуг на строк від 7 до 30 днів;
Доступ до файлового сервера з дистрибутивами операційних систем та стандартним ПЗ;
Можливість зміни зворотного резолвінгу за бажанням Абонента.